Review – Hyundai Tucson – un SUV compact ideal pentru orice familie

Dă şi tu share articolului

Review – Hyundai Tucson – un SUV compact ideal pentru orice familie

Noul Hyundai Tucson 2018 este acum la a 3-a generaţie. SUV-ul coreean a fost lansat în anul 2005 şi de atunci până în prezent a trecut prin multe atât din punct de vedere al design-ului cât şi al tehnologiei. La prima generaţie avea un design de neînţeles însă situaţia s-a schimbat radical odată ce coreeni s-au adaptat pieţei europene tot mai pretenţioase.

Tucson este un SUV mult mai bun, mai eficient, mai dinamic şi tehnologizat. În treisprezece ani de existenţă Tucson a devenit una dintre maşinile cele mai apreciate de oameni din segmentul midrange. Tucson vine cu un preţ imbatabil şi cu consumuri bune.

 Pe data de 17 februarie 2015, Hyundai a lansat primele detalii despre noua sa

generație. Tucson înainte de debutul oficial al crossover-ului la Salonul
Auto de la Geneva din 3 martie 2015. Acest model a sosit în
showroom-uri în a doua jumătate a anului 2015, ca model 2016 an și pentru prima dată va folosi numele Tucson pe toate piețele în care este vândut.

Hyundai Tucson este poate cel mai fiabil SUV de pe pia’ţă atât din punct de vedere al calităţii materialelor cât şi preţul plătit per calitate.

Design exterior Hyundai Tucson

Hyundai Tucson 2018 are un design frumos, automobilul a fost foarte bine desenat de coreeni fiind caracterizat de suprafete fluide si proportii indraznete.

Privind-ul din faţă, partea frontală chiar arată foarte bine. Cele 2 blocuri optice au un design interesant find mai lungi şi prelungindu-se până pe aripi. Farurile dispune de lumini de zi cu LED,
confera un stil unic si impunator noului model. În centrul acestora regăsim o grilă mare aşa cum vedem şi la alte mărci în special cele americane ce inglobează sigla Hyundai. Capota are şi ea nervuri e teşită pentru a accentua ideea de maşină puternică şi sportivă. Chiar dacă este un SUV suprafaţa vitrată este mai mult decât genroasă. SUV-urile în generla se confruntă cu problema vizibilităţii slabe în spate însă nu şi Tucson.
Luneta este îndeajuns de mare pentru a putea să te asiguri la manevrele care le faci.  Geamurile custode sunt şi ele destule de utile la manevrele de parcare.
Tucson se vrea a fi un SUV atât sportiv cât şi elegant. Tucson are pe oglinzi sistem integrat de semnaliyare pentru a atrage şi mai mult atenţia celorlalţi participanţi la trafic despre intenţia de schimbare a sensului de mers sau a benzii de rulare.
Din spate privit noul Hyundai Tucson arată interesant şi pentru a intari
personalitatea puternica a vehiculului, partea din spate atrage atentia prin
suprafetele frumos modelate. Stopurile au un design elegant şi sunt subţiri iar haionul dispune de linii orizontale care plutesc spre pasajele
rotilor din spate. Eleronul sporeste eficienta aerodinamica.

Hyundai Tucson Interior

Interiorul este caracterizat e materiale de bună calitate. Nu este un SUV premium dar se observă odată ce vei pune mâna pe materialele de la interior o să observi că sunt plăcute la atingere.  Hyundai a lucrat mult mai mult la îmbuntăţirea calităţii la interior. Bordul modern cu butoanele pentru acţionare a climatizării în partea de jos iar deasupra regăsim ecranul de 8 inchi touchscreen cu navigaţia. Tucson oferă o atmosferă plăcută şi confortabilă. Scaunele sunt confortabile. Scaunele fata incalzite si ventilate, cu o parte orizontala mai lunga pentru un suport imbunatatit.. Se poate opta atât pentru scaune din textil cât şi pentru scaun de piele în funcţie de dotări şi varianta de echipare. Habitaclul este ceva mai spaţios faţă de modelele anterioare datorită graţie noii platforme pe care este construit Hyundai Tucson Hyundai Kia J6. Aşadar un interior confortabil şi primitor. Toţi pasagerii din maşină se vor simţi bine pe cele 3 scaune de pe bancheta din spate. Sistem de ventilatie spate

Sistemul de ventilatie permite mentirea temperaturii optime pentru pasagerii de pe bancheta din spate. Există numeroase spaţii de depozitare dintre care 4 în consola centrală şi în cotiera din spate dar şi suporţi în uşi pentru sticle şi buzunare în spatele scaunelor. O maşină ideală atât pentru familie cât şi pentru o singură persoană ce doreşte să fie atât frumoasă, cât şi practică din toate punctele de vedere.

Portabagjul dispune de 513 litri cu deschidere automată. Un portbagaj bun cu o gură de încărcare mare.

 Tehnologii Hyundai Tucson

Sistemul infotainement are un ecran de 8 inchi şi întegrează navigaţia dar şi dotările media.
Apple CarPlay şi Android AUto sunt 2 aplicaţii ce îţi facilitează condusul permiţând donectarea diverselor dispozive. Primeşti 7 ani abonament gratuit la serviciile LIVe ce însumează informaţii despre vreme, trafic radare precum şi preţurile actualizate la combustibil dar şi disponibilitatea locurilor de parcare şi alte punct de interes. Sistemul de navigaţie cu hărţi 3d şi serviciul unic Hyundai Motor Lifetime MapcareTM includ upateuri anuale gratuite  pentru hărţi dar şi pentru software. Ca şi conectivitate remarcăm cele 2 porturi USB si AUX, pozitionate central.

Frana de mana actionata electric (EPB). Se acţionează uşor prin simpla apăsare a unui buton
Sistemele de pe Tucson au ca scop facilitarea condusului. Tucson dispuen de sisteme atât active cât şi pasive de siguranţă
Sistemul de asistenţă la parcare te ajută să îţi parchezi maşina fără probleme. Trebuie doar să apeşi un buton şi maşina face totul pentru tine. Tucson va cauta spaţiul pentru p arcare şi va realiza manevra în condiţii de siguranţă graţie senzorilor de pe maşină.
Sistemu lde navigaţie are îmbunătăţiri majore faţă de cele din generaţiile anterioare fiind mult mai rapid.
Sisteul de frânare automată de urgenţă este şi el disponibil pe noul Tucson. Maşina va frâna automat atnci când se detectează o persoană pe carosabil sau un alt vehicul sau un obstacol.
Lane Assist LWA- Asistentul de menţinere a benzii de rulare corectaeză proactiv poziţia maşinii menţinând-o pe centrulbenzii. Dacă tu nu reuşeşti să ţii banda te va avertiza că eşti pe cale să ieşi din banda.
– Sistemul de avertizare pentru traficul din spate se folose;te de un senyor cu acíune de 180 de grade. Senyorul avertizează şoferul de apropierea vehiculelor din spate. Tucson are şi sistem pentru monitorizare a unghiurilor moarte BCW. Deadangle assist. Sistemul monitorizează traficul din spate ş  în zona unghiurilr moarte şi în cazul în care este detectat un vehicul se emite un semnal acustic pentru avertizarea conducătorului auto.

– Detectarea limitelor de viteză înscrise pe indicatoarele rutiere ideală pentru momentele când eşti obosit sau nu cunoşti drumul afişându-ţi pe displayul de pe bord despre limita maximă de viteză.
– Sistemul capotă activă personal mi se pare foarte interesant. Capota maşinii se retrage în cazul unui impact frontal cu un pieton sau cu un bicilist pentru a amortizarea impactului. Asta este una dintre funcţiile inteligente însă sper ca nimeni să nu experimenteze un impact frontal nici ca şofer nici ca pieton sau bicilist.
– Farurile cu iluminare laterală se dovedesc a fi extrem de utile în viraje. Astfel dacă efectuezi un viraj la stânga farul din stânga va oferi lumină suplimentară în direcţia virării pentru ca şoferul să poateă observa pietonii sau alte vehicule sporind siguranţa în orice viraj. Lumina este orientată în direcţia virării.
– Asistenta pentru faza lunga (HBA). Sistemul este capabil să detecteze vehiculele noaptea din sens opus  dar şi pe cele care au aceeaşi irecţie de deplsare comutând luminile de drum (faza lunga) cu luminile de întâlnire (faza scurta) pentru a nu ii orbi pe ceilalţi participanţi la trafic. Dacă nu detectează alete vehicule sistemul va comuta automat pe faza lungă pentru o cât mai bună vizibilitate pe timp de noapte.
– Maşina are toate dotările de siguranţă oferite în standard ESP, ABS, EBD, TCS şi BAS. Frâna de staţionare este electromecanică.

Ţinută de drum Hyundai Tucson

Ca şi tinută de drum Tucson se comportă exemplar. Chiar dacă este un SUV nu prea se simte ruliu în viraje. Direcţia a fost şi ea îmbunătăţită. TUcson este un aliat de nădejde al tău transmiţându-ţi încredere atunci când îl vei conduce.

Hyundai Tucson 2018 preţ

Preţurile încep de la 17.254 de euro pentru noul Tucson

Motorizări Hyundai Tucson 2018

Noul Hyundai Tucson a îmbunătăţit propulsoarele sporind eficienţa şi fiabilitatea.
Pe Tucson sunt disponibile 2 propulsoare pe benzină 1.6 GDI 132 CP ce devoltă un cuplu de 161 nm la 4850 rpm, , 1,6 T GDI de 177 de CP furnizează un cuplu maxim fiind de 265 Nm/1,500 ~ 4500 rpm.
precum şi trei motoare diesel de 115 CP (1,7 litri) şi 136 CP (2.0 litri), 184 CP )2.0 litri= dar ;i un motor turbo de 1,6 litri.
Transmisia automată cu dublu ambreiaj
(DCT) in sapte trepte ofera beneficii considerabile
atat din punct de vedere al  performanţei, cat si eficienta consumului de carburant.
Preţul de bază pentru Noul Hyundai Tucson este de 22.265 de euro şi este oferit în versiunea de echipare cu motor pe benzină de 1.6 l, 132 CP , 2 WD 6 MT – Confort. Dar poate fi achiziţionat şi prin programul Hyundai 2018 la preţul de 17.254 de euro.
Pentru versiunea Style preţul este de 24.752 de euro şi motor pe beniznă 1.6 l, 132 CP, 2 WD, 6 MT, benzina. Pentru un plus de putere se paote opta şi pentru motorul de 177 CP 1.6 litri benzină la preţul de 28.560 de euro plus cutia automată de în 6 rapoarte.
Cei care doresc consumuri bune li s-ar adresa motorul 1.6 l de 136 CP MT diesel la preţul de 29.750 de euro.
Pentru conform mai mult versiunea Style 1.6 l, 177 CP, 4 WD, benzina, cu 7 DCT cu 7 DCT Dublu Abbreiaj ar putea fi o opţiunebună în 29.988 de euro.
Varianta de echipare premium beneficiază de propulsoare de 1.6 l, 177 CP 4 WD benzină la 30.702 euro şi 1.6 l 136 CP diesel pentru 31.892 de euro împreună cu cutia manuală în 6 rapoarte dar paote fi achiziţionat şi cu transmisia cu dublu ambreiaj 7 DCT şi motorul de 177 CP benzină pentru 32.130 de euro.
Cei cu ambiţii sportive au la dispoziţie atât motoare de 1.6 litri cât şi de 2.0 diesel. Astfel pentru 2.0 l 186 CP preţul este de 33.082 de euro – versiune de echipare premum, iar pentru propulsorul de 1.6 l de 136 CP – 33.320 de euro + transmisia DCT.
Pentru 34.629 de euro vei căpăta un 2.0 diesel 185 CP 8 AT diesel în versiuean de echipare Premium.
Şi acum să trecem şi la ultimele 2 vesiuni Luxury. Pentru Luxuy – 1.6 l 177 CP benzină şi transmisia automată cu dublu ambreiaj DCT şi ultima 2.0 l 185 CP At diesel – 39.389 de euro.

Tucson pentru Europa va fi fabricat în uzina Hyundai din Cehia. Increderea in
calitatea produselor
Hyundai realizate in Europa este confirmata de garantia
de cinci ani fara limita de kilometri, unica in industrie, care va insoti
fiecare nou model Tucson comercializat.

Organizaţia europeană ce se ocupă cu testarea maşinilor la impact EuroNCAP a testat noua generaţie Hyundai Tucson în anul 2015 şi i-a acordat 5 stele punctaj maxim. Maşian vine dotată în standard cu 6 airbaguri şi airbag de tip cotină cu senzor de răstunrare. Este o maşină sigură şi asta ar trebui să ne încânte. Hyundai a realizat o maşină bine închegată din toate punctele de vedere.

Păreri Hyundai Tucson 2018

Tucson se adresează în special familiilor fiind o maşină spaţioasă, confortabilă cu o ţinută de drum foarte bună. Personal m-a suprinrs plăcut această maşină atât din punct de vedere al desnigului dar şi al performanţelor. O maşină ce paote fi şi economică dacă este cumpărată cu propulsoare diesel.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

One Thought to “Review – Hyundai Tucson – un SUV compact ideal pentru orice familie”

  1. zoltan vainar

    Buna. De ceva timp ma tot uit la hyunday tucson. Parca imi face cu ochiul. Dar am unele nelamuriri. In primul rand ma tenteaza un SH. Tin sa precizez ca nu fac multi km. pe an, cca,5-8mii. A-r fi rentabil sa iau una adusa de afara sau doar rulata intern??? Nefacand asa multi km ce motorizare ar merge?? Cat de costisitoare poate fi intretinerea, ma refer la un schimb de ulei, filtre,placute???

Leave a Comment