Reguli „de bună purtare” pentru atunci când trimiți un e-mail important: ce trebuie să faci sau să nu faci

Dă şi tu share articolului

Pentru a trimite un email, nu trebuie să fii Mircea Cărtărescu.
Cu toate acestea, există o mulțime de factori de care trebuie să ții cont atunci când scrii unul, mai ales dacă este vorba de un mesaj important.

Iată câteva linii directoare pe care ar trebui să le urmați atunci când trimiteți un e-mail unui coleg, angajat, angajator etc.

Ce trebuie să știi înainte să trimiți un e-mail important

Știi cât de ciudat poate fi acest lucru dacă ai folosit vreodată sugestiile “inteligente” ale aplicației de e-mail și ai trimis din greșeală un e-mail către un destinatar greșit.
Înainte de a apăsa butonul de expediere, îmi iau un moment pentru a verifica încă o dată numele și adresa de e-mail a destinatarului.
Fă-o fără să te gândești de două ori!

Linia de subiect a e-mailului dvs. trebuie să fie scurtă și informativă.
Acest lucru îi permite destinatarului să înțeleagă rapid și ușor despre ce este vorba în e-mail.

Puteți începe corpul mesajului cu un salut pe care îl puteți modifica în funcție de destinatar.
Apoi poate fi explicat scopul acelui e-mail.
Spuneți întotdeauna la revedere și nu uitați să încheiați.

Folosiți întotdeauna un font simplu de citit, cum ar fi Arial sau Times New Roman.

La fel ca și în cazul în care nu folosiți un salut, poate părea neprofesionist să nu vă semnați e-mailul.
Creați o semnătură care să conțină nu doar numele dumneavoastră, ci și orice informații de contact relevante.

Link-urile pe care doriți să le oferiți sunt legate de ultimul sfat de etichetă din această situație.

Nu trimiteți linkuri lungi.
Pentru a evita să suprasolicitați ochii ascultătorului dumneavoastră, ar fi bine să folosiți un serviciu de scurtare a link-urilor.

Desigur, nu ar strica să puneți adresa dvs. de e-mail pe domeniu pentru mai multă credibilitate, deoarece acel link, care este de obicei ascuns, poate părea un virus sau un site de phishing.

x

Pentru a trimite un email, nu trebuie să fii Mircea Cărtărescu.
Cu toate acestea, există o mulțime de factori de care trebuie să ții cont atunci când scrii unul, mai ales dacă este vorba de un mesaj important.

Iată câteva linii directoare pe care ar trebui să le urmați atunci când trimiteți un e-mail unui coleg, angajat, angajator etc.

Ce trebuie să înțelegi înainte de a scrie un e-mail crucial

Știi cât de ciudat poate fi acest lucru dacă ai folosit vreodată sugestiile “inteligente” ale aplicației de e-mail și ai trimis din greșeală un e-mail către un destinatar greșit.
Înainte de a apăsa butonul de expediere, îmi iau un moment pentru a verifica încă o dată numele și adresa de e-mail a destinatarului.
Fă-o fără să te gândești de două ori!

Linia de subiect a e-mailului dvs. trebuie să fie scurtă și informativă.
Acest lucru îi permite destinatarului să înțeleagă rapid și ușor despre ce este vorba în e-mail.

Puteți începe corpul mesajului cu un salut pe care îl puteți modifica în funcție de destinatar.
Apoi poate fi explicat scopul acelui e-mail.
Spuneți întotdeauna la revedere și nu uitați să încheiați.

Folosiți întotdeauna un font simplu de citit, cum ar fi Arial sau Times New Roman.

La fel ca și în cazul în care nu folosiți un salut, poate părea neprofesionist să nu vă semnați e-mailul.
Creați o semnătură care să conțină nu doar numele dumneavoastră, ci și orice informații de contact relevante.

Link-urile pe care doriți să le oferiți sunt legate de ultimul sfat de etichetă din această situație.

Nu trimiteți linkuri lungi.
Pentru a evita să suprasolicitați ochii ascultătorului dumneavoastră, ar fi bine să folosiți un serviciu de scurtare a link-urilor.

Desigur, nu ar strica să puneți adresa dvs. de e-mail pe domeniu pentru mai multă credibilitate, deoarece acel link, care este de obicei ascuns, poate părea un virus sau un site de phishing.

Dă şi tu share articolului

Te-ar mai putea interesa

Leave a Comment